2015. augusztus 5., szerda

PADLIZSÁN MÁSKÉPP

Olaszországban u.n polpette a fasirt,készülhet sok fajta zöldségből,én most egy padlizsános változatot készítettem.
Hozzávalók:1 kg padlizsán,120gr zsemlemorzsa,120gr parmezán(ha nincs jó bármilyen keményebb sajt is),2evőkanál aprított petrezselyem,2 tojás.
Elkészítés:a sütőt 200C-ra előmelegítem,a padlizsánokat egy tepsibe
teszem,FONTOS,A PADLIZSÁNOKAT SZÚRJÁTOK MEG KÉSSEL,TÖBB HELYEN IS,így elkerüljük,hogy felrobbanjon a sütőben,1 órát sütöm.
Ha már letelt az 1 óra,akkor megvárom amíg langyos lesz,kiszedem 
a padlizsán húst,lecsöpögtetem a padlizsánlevét egy szűrőbe teszem,  hozzáadom a zsemlemorzsát,sajtot,tojást,ízesítem sóval,borssal ízlés szerint.Vízes kézzel dió nagyságú gombócokat formázok,meghempergetem zsemlemorzsában,a sütőt előmelegítem 200C-ra,egy tepsibe sütőpapírt teszek,egy kis olajjal megkenem a sütőpapírt,és 15 perc alatt szép pirosra sütöm.El lehetkészíteni 
hússal is,akkor 80dk padlizsánt és 20 dk darált húst tegyünk bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése