2016. június 29., szerda

Sült csirke házi fűszervajjal és rozmaringos burgonyával

Hozzávalók.1.5 kg egész csirke,só,7-8 db burgonya,rozmaring,citrom,olíva olaj,
kuglófsütő forma,A fűszervajhoz:20 dkg vaj,1 evőkanál apróra vágott hagyma,só,bors,petrezselyem,1 citrom héjának a fele és pár csepp a citromból
Elkészítés:a csirkét 6 százalékos sóoldatos vízbe tettem egy éjszakára,kb 1,5 l vízhez 90 gr sót kimértem és ebben pácoltam.

Amikor sütöttem a kuglófsütő forma tetejét alufóliával letakartam,erre került a csirke.A kuglófsütő aljába tettem a félbe vágott burgonyát,rozmaringot,oliva olajat,és a citromot.A már kész fűszervajat kivettem a mélyhűtőből és csirke mellénél a bőrt fellazítva alá tettem.A csirkét 200 C-os előmelegített sütőben pirosra sütöttem

                     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése