2015. december 12., szombat

QUIONAVAL TÖLTÖTT DAGADÓ

Hozzávalók:egy kisebb dagadó,a töltelékbe:5 dk quiona-t kétszeres mennyiségű vízben megfőztem,1 kisebb fej hagymát megpároltam,kb 4 db csirke májat apróra vágtam,1 tojást tettem hozzá és jól összekevertem,ezt töltöttem a dagadóba ízlés szerint sózzuk borsozzuk   .A sütőt előmelegítettem 190 C-ra,a tepsibe raktam 1 hagymát,1 sárgarépát feldarabolva,és öntöttem alá egy kis vízet,ráraktam a dagadót,egy sütőpapírt bevizeztem ráraktam,és egy alufóliát is,amikor már megpuhult 
a tetejét pirosra sütöttem.A húst szeletelés előtt pihentettem,addig a tepsiben lévő,megsült zöldségekből mártást készítettem.A szaftját leöntöttem,a zöldségeket lepirítottam a tűzhelyen,raktam rá 1 nagy evőkanál lisztet,egy teás kanál paradicsom pürét,és felöntöttem egy kis fehérborral, és zöldség alaplével,párpercet forraltam és egy szűrőn átszűrtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése