2015. december 15., kedd

ÉN ÍGY KANDÍROZOM A NARANCSOT

A narancs héjat vízbe  teszem és 3 napig sűrűn cserélem a vizet,utána forrásban lévő vízbe teszem 3-4 percre,leöntöm róla,ezt még 3-szor megismétlem ,  egy szűrőbe teszem és hagyom néhány órát,hogy a víz kicsepegjen belőle.
Lemérem a narancs súlyát,kimérek ugyanennyi cukrot és vizet.
Egy olyan edénybe teszem amiben jól eltudja lepni a víz és cukor.
A narancsot lemérem,nekem 500 gr volt,kimértem 500 gr vízet és 500 gr cukrot
amit az edénybe tettem.Megvártam amíg a  cukor elolvadt és beletettem a narancsot,lassú tűzön hagytam felforrni,hagytam néhány percet forrni és levettem a tűzhelyről.
Másnap kivettem a szirupból felmelegítettem és beletettem a narancsokat,ezt 
4 napig csináltam,amíg szinte alig maradt szirup. 
Utána ráraktam egy sütőpapírral bélelt tepsire és szoba hőmérsékleten hagytam két napig,hogy kicsit kiszáradjon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése