2015. július 13., hétfő

CSIRKETEKERCS
Szintén egy olasz recept, igazából bőrös malachúsból a legfinomabb,én most csirkéből 
készítettem,nos a csirke kicsontozása (gondoltam én)nem egy nehéz feladat,nagyot tévedtem,
a youtubo-on néztem meg és úgy tudtam  kicsontozni.
Az én csirkém ilyen    lett
Fűszerezése:só,bors,1 gerezd fokhagyma,ízlés szerint friss rozmaring,és zsálya..Előzö este érdemes
befűszerezni a csirkét,folpac,kal feltekerni,így jobban átjárják a fűszerek.

Másnap,ahogy a fotón látható,feltekerem,és konyhai spárgával összekötözöm,a sütőt 180  C-ra előmelegítem és 1,30 percet sütöm,
A  végeredmény pedig ilyen

Itt már félbe vágtam,természetesen aki szereti tegyen mellé burgonyákat,egészben,vagy félbe vágva,
én egyszerű salátát készítettem  
madársaláta,angol zeller,,olívabogyó,az öntet,egy fél citrom leve,olívaolaj,kevés só
JÓ FŐZÉST!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése