2015. november 2., hétfő

TÖLTÖTT EGYBEN SÜLT FASÍRT

A fasírt mindig tojással van töltve,hát én most változtattam rajta,és másképp készítettem el.Sőt a húst sem a hagyományos módon ízesítettem.
A fasírthoz:60 dk darált hús(én pulykát használtam),2 db zsemle,1 tojás,só,bors,
oregáno 2 teás kanál,bazsalikom 2 teás kanál,rozmaring 2 teás kanál,fokhagyma granulátum 2 teás kanál,egy nagy csokor petrezselyem apróra vágva.
A töltelék.1 nagy padlizsán szeletekre vágva,és meggrillezve,2 csomag mozarella sajt,felszeletelve,4 db kisebb paradicsom vékony szeletekre vágva.
Amire még szükségünk lesz 1 steril gézlap(nagyobb,gyógyszertárban kapható,
A fasírt masszát össze dolgozzuk,fűszerezzük,amikor ezzel megvagyunk két 
folpackkot egymás mellé teszünk úgy,hogy egymást fedjék,és beolajozzuk,majd 
erre olajos kézzel tegyük rá  a fasírt masszát és amennyire lehet terítsük el.
Amikor ezzel megvagyunk akkor rátesszük a grillezett padlizsánt,a mozrella szeleteket,és a nyers paradicsom szeleteket.Természetesen a padlizsánt és a paradicsomot is sózzuk,aki szereti még tehet rá oregánot is.
Ezek után a folpackkal szépen feltekerjük és a jól beolajozott gézre tegyük át,és tekerjük fel,majd konyhai spárgával kössük meg mind a két végét.
180C -on süssük 50 percig.Köretként jól illik hozzá egy paradicsom saláta,amit 
besóztam,oregánot tetem rá,citromlével és olíva olajjal ízesítettem.
Illik hozzá bármilyen köret,burgonya püré,rizs,de akár frissen sütött burgonyával is nagyon finom.JÓ ÉTVÁGYAT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése